Rapportskrivning, som en dans! Typ inte...

Mja... Det här går inte så bra. Självdisciplin är definitivt inte min starka sida. Texterna är ju as-jobbiga! Hur fan ska man kunna referera till dom!?

Var ute en sväng förut. Gick till Ica och handlade för de sista slantarna. Köpte kaffe bland annat, men det kaffet jag brukar dricka, Zoega's Mezzo, var slut. Köpte en helt annan sort nu så jag hoppas det blir bra, Arvid Nordqvist nånting...

Det är ganska kallt ute, och min vinterjacka är nere i Stockholm... Dålig ekvation, går inte ihop riktigt. Det blir till att bylsa på sig med en massa tröjor och koftor under de jackor man har häruppe. Tur att man har mössa, halsduk och vantar iaf, och skor! ;)

Om man blir vad man äter kommer jag snart förvandlas till en lax! För det äter jag väldigt ofta nu. Eller broccoli.

Jag skulle vara otroligt stolt över mig själv om jag lyckades pallra mig bort till gymmet ännu en gång idag. Åt lite naturgodis förut, inte så bra... Skulle döva mitt samvete om jag tränade en havtimma eller så. Men risken är nog att man inte tar sig iväg, lat som man är... Haha! Tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback