Pigg piggelin!

Sov väldigt dåligt inatt men var ändå uppe vid 06.00 och gick till gymmet. När jag var klar på konditionsmaskinen var det bara jag där, värsta skönt.

Pluggandet går segt, men ändå framåt. Såhär är det alltid när jag ska skriva något, som tur är så blir det ju oftast ok i slutändan.

Är riktigt fint väder ute, kanske sätter upp något mindre mål för rapporten och sen när jag nått dit så kan jag gå ut en sväng. Funderar på om jag ska ta mig ner till Universitetet och kopiera lite till, men vet inte riktigt om jag kommer behöva det. Blir ju jobbigt om man har för mycket referenser man vill ha med i texten, får ju inte plats hur mycket som helst på 5-6 sidor.

Vi kollade klart på "Haunted Forest" imorse, den spårade ur totalt... blod sprutade och folk förvandlades till träd. Herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback