Mörkt

Känns som att det är mycket tidigare på dan än vad det är. Måste det vara så mörkt och grått och trist? Snön som låg så vit och fin igår är borta... ;(

Jaha, idag är det sko-jakt igen! Hur nu det ska gå med tanke på att jag kommer besöka exakt samma butiker som igår... Finns ju inte så mycket mer. Jo, det finns en Din Sko vid Strömpilen, men dit har jag varken lust eller ork att åka. Får bli att rådfråga någon expedit på stan istället.

Ska ner till Universitetet och kopiera lite oxå, kopierade bara en bok igår. Elin skulle oxå dit så vi ska ses där sen.

Funderar på att färga håret rött. Ena dagen är jag helt säker på att jag vill/vågar. Andra dagar, som idag, känns det inte lika säkert... Vad tror/tycker ni? Och då menar jag ganska så rött... Går ju alltid att färga över om det inte bir bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback