Linda skolkar

Roligt att det börjar trilla in lite fler kommentarer, och att fler okända hittar hit. Inte för att det kan vara så himla kul att läsa om mitt liv, jag har ju inga "dagens outfit" eller så, men ändå. ;) Fast jag är väldigt nyfiken på kommentaren i inlägget 12 nov, men jag gissar på Julia...

Nu är det snart bara tre veckor kvar. Helt sjukt vad fort tiden går egentligen, fast samtidigt inte.

På fredag är det korvkväll hos John och Elin, vilket alltså innebär att man käkar korv och dricker öl, typ... Först var jag jättepepp men nu är jag lite mer tveksam. Både vår klass och Daniels klass är bjudna, vad jag vet. Därför vet jag inte riktigt... Funderar på att gå dit en stund iaf, så får vi se...

Jag skolkar idag... Var så himla trött imorse, och är det fortfarande. Men jag missar bara en föreläsning så det är inte så farligt. Men imorrn ska jag gå för då handlar föreläsningen om kropp/själ och hälsa (ohälsa). På fredag har vi ingenting! Måste bara se till att läsa!

Kommentarer
Postat av: Cissi

ahh.. Du får känna efter när det börjar närma sig & gå på magkänslan. Brukar bli bäst så.
Nähä, hänger fortfarande här hemma. Borde
inte jag sitta på skolan för länge sedan. Dags att bege sig!

2007-11-28 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback