Life's a bitch

Det tog emot som bara den på gymmet idag, fick pressa mig själv för att palla en hel halvtimma kondition, och då hade jag mindre motstånd än vanligt... Hoppas det går bättre imorrn. Men jag börjar iaf se resultat! Väldigt skönt! Men jag väger fortfarande mer än i somras, så förvänta er ingen smal Linda till jul, haha. Förresten kan jag ju inte bli smal, det sa min skolsköterska i mellanstadiet. Life's a bitch... ;P

Imorse sa Daniel att vi inte ska bråka, är man arg eller sur på den andra ska man bara vara tyst, för vi ska ju ut och äta imorgon kväll. "Som om det lär funka..." tänkte jag. Men man får väl försöka. Det är ju bara jobbigt att bråka och jag vill ju oxå att det ska vara trevligt imorrn när man ska till favoritrestaurangen och lyxa!

Idag är det en månad kvar tills vi ska bila ner. Fasiken vad skönt!


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en riktigt fin torsdag! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback