Kräkas i ett förvaringsutrymme?

Vill gå och träna. Men det går ju inte. Hatar att vara sjuk.

Gick iaf fram och tillbaka till Ica tidigare idag. Trodde jag skulle kräkas på vägen, men idag har jag faktiskt sluppit det helt och hållet. Ett tag kändes det som att jag stannat hemma i onödan men sen lite senare kom illamåendet krypande och då var jag glad över att jag inte var i skolan, men kräkts har jag som sagt inte gjort.

Håller på och funderar över hur jag ska kunna bygga upp något slags förvaringsutrymme under sängen (alltså sen när jag flyttat ner igen). Någon som såg "Från koja till slott" i förra veckan? Där byggde de förvaring under sängen, fast jag vill inte ha min lika hög. Men det vore bra med lite lådor, någon hylla och kanske något skåp, speciellt om jag får lägenheten jag väntar på för jag tror inte det var mycket till förvaringsutrymme där.

Ska nog kika lite på restuppgiften jag fick för att jag var borta igår, den var rätt stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback