It's a small world

Ok, ska jag berätta om vår lilla lilla värld? Here it goes... (Nu handlar det alltså om Facebook, ifall någon inte förstod det...)

Jag har jobbat med Malin, på Ica. Malin är kompis med John och Henrik. Henrik och min kompis Sara brukade träffas och jag och John träffades ett par gånger förra sommaren. Både John och Henrik har en kille som heter Per på sina "kompis-listor". Per är i sin tur kompis med flera av Daniels kompisar, alltså Daniel som jag nu ska flytta ifrån, tror även att de oxå känner varandra. Vad jag förstår så har Per oxå gått på Designhögskolan, om jag nu inte har helt fel. Så det går runt... typ... Hahaha!

Och ja, jag är en aning tragisk som är inne och kikar på folks sidor. Men det är ju antingen det eller skriva rapport... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback