Hemmafru

Dumma snö. Redan på väg att försvinna. Bara blött och slaskigt ute. Så jag har ingen lust alls att gå utanför dörrn idag.

Två fester ikväll. En på Daniels skola och en på Ön. Sofia i min klass ska spela på festen på Ön. Hade varit kul men jag känner mig riktigt opepp, och pank. Känner nog mer för att dega hemma istället.

Dega ja... Håller på och bakar för fullt här. Tekakor, mums! Har bakat en kladdkaka oxå.

Torktumlaren i tvättstugan var trasig. Asjobbigt. Som tur var hade ingen bokat den andra tvättstugan så jag stoppade in min tvätt i den tumlaren istället. Urtråkigt att tvätta tycker jag...

Kommentarer
Postat av: Annika

Tell me about it. Idag är en tvätt och städdag. Bläää! Fest ikväll, är inte heller peppad. Vill bara vara hemma och dega jag med! Håller dessutom på att bli sjuk. Jag orkar inte mer!!! Längtar tills du flyttar tillbaka. Kram

2007-11-03 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback