Fy fan för rapportskrivning

Man läser och läser, men fattar nada. Är det meningen att högskolestudier ska få en att känna sig helt blåst? Måste texterna vara på akademisk engelska? Ganska svårt att referera till texter man knappt förstår sammanhanget i... Som sagt, jag känner mig blåst...

Har inte kommit så långt med själva texten men jag har läst lite mer och försökt reda ut vad jag kan ha med i texten. Så det går framåt. Har gjort lite kaffe nu. Tänkte att om jag dricker några koppar så kanske det klarnar ännu mer.

image153

Daniel och jag har börjat kolla lite på vad det skulle kosta att hyra en mindre lastbil och köra ner mina grejer i jul. Tänkte se om det alternativet är billigare än flyttfirma. Men då gäller det att vi hittar något ställe som hyr ut lastbilar one-way, så man kan lämna den i Stockholm. Inte för att jag är så väldigt pepp på att åka bil med Daniel i typ nio timmar, men det kan bli billigare och smidigare för mig. Får väl se om vi hittar något, i annat fall måste jag se till att boka en flyttfirma snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback