Frieri

Jaha, snart måndag...

Fast imorrn blir en väldigt intressant dag, eller kväll iaf. Vi ska nämligen på besök på kvinnojouren då. Som sagt, väldigt intressant. Killarna får däremot inte följa med. På tisdag får de träffa en som arbetar där istället.

Kollade på ett avsnitt av "Fab5" igår. En kille köpte en lägenhet till sig och sin flickvän och sen friade han... sååå romantiskt... ♥ Jag behöver nödvändigtvis inte gifta mig, men just ett sånt där "riktigt" frieri vore så himla underbart att få uppleva. ;) Tror jag iaf... Men nuförtiden är det väl ganska vanligt att man bestämmer sånt där tillsammans?

Såg en film oxå, "Från andra sidan" tror jag den heter på svenska. Den var lagom läskig. Handlar om en kvinna (Calista Flockhart) som får ett nattjobb på ett gammalt barnsjukhus. Sjukhuset håller på att tömmas eftersom det är så gammalt så det är bara 8 barn kvar. På nätterna händer det läskiga grejer...

Imorse var vi på gymmet. Så himla skönt. Två hela dagar utan träning, jag får ju ångest! Det var så skönt för det var helt tomt på gymmet. Söndag morgon en löningshelg är väl förklaringen, haha.

Nu ska jag bara skriva klart min analys av Linné... Orka...

Haha, nu kom jag ju på att jag ju redan blivit friad till (heter det så?) en gång! Jimmys kompis Henke frågade om jag inte ville gifta mig med honom för att jag bakade så goda bullar! ;) Iofs var han ganska full då, så det var inte så jätteromantiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback