Flyttplanering

Nu har vi bokat en bil! Verkar som att vi kan lyckas få ner allting för ca 4000 kr sammanlagt. Och Daniel ska ju betala halva bensinen så för mig borde det landa på ca 3500! Väldigt bra! ;) Hoppas nu bara att man kan lyckas bli av med flygbiljetten utan att förlora pengarna som lagts ut på den... men det borde väl knappast vara några problem tycker jag. Jag tror inte att man får avboka när man åker på studentbiljett, men man får nog överlåta den till någon annan. Ska ringa till Malmö Aviation och kolla sen.

Har varit på gymmet nu på morgonen, ska snart göra mig iordning. Men jag börjar inte förrän 13.15, och slutar 15.00. Imorrn och på fredag måste jag plugga ordentligt, var ju så himla seg igår.

fredag kväll har vi tänkt att gå till Tapas och äta. Jag har varit så generös mot Daniel så han har lovat att bjuda igen. Det ska bli sååå gott! Ska shoppa lite oxå tänkte jag, alla mina hudvårdsgrejer är slut. Som tur är har jag lånat ut pengar till Daniels mamma och kommer få asbra ränta på fredag. Hon skulle ge mig 500 kr extra! Nice! Då kan jag shoppa med gott samvete. ;)

Idag ska vi diskutera texterna jag läste i förrgår i skolan. I ena texten stod det saker som: att kvinnor inte alltid är medvetna om den påverkan de har på mannen. Att de inte förstår att en man kan bli upphetsad väldigt fort. Och vill inte kvinnan ha sex då, då måste hon tala om det väldigt tydligt, "säga att hon har mens". Men hon bör oxå hjälpa mannen på något sätt i så fall, för det är ju hennes fel att han är upphetsad... så hon ska alltså hjälpa honom med t ex handen... Ja, ni hör... herregud... Inom dessa synsätt har männen typ inga plikter alls som inte gynnar dem själva. Som sagt, det här är otroligt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback