Flygbiljett till salu

Har känt mig matt större delen av dagen. Konstigt nog gick det ändå inte att somna när jag låg och vilade på förmiddagen.

Håller på med restuppgiften, tycker den är alldeles för stor... men jag har iaf gjort över hälften. Satsar på att bli klar och maila in den under kvällen.

Har mailat alla i klassen och frågat om det finns intresse av att köpa min flygbiljett. Hoppas någon vill. Daniel skulle fråga på sin skola oxå. Eventuellt lägger jag ut en annons på Blocket om det behövs. Kanske någon bloggläsare som är intresserad? Flygbiljett Umeå - Stockholm (Bromma), 23 december, avg. 09.00, ank. ca 10.05. Pris 745 kr (inkl ombokningsavgift). Du måste dock ha studentkort av något slag eftersom det är en studentbiljett.

Bokade bord till imorrn oxå, ska bli så himla gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback