Finally friday

Imorse kom vi inte upp. Min klocka ringde men jag stängde av den och tänkte att Daniels klocka ändå skulle ringa 10 minuter senare, men det gjorde den aldrig... Haha! Så vi skippade gymmet. Kanske lika bra det för jag känner mig fortfarande lite yr och matt. Å andra sidan kan jag ju gå dit under dagen om jag skulle ändra mig.

Ingen skola idag heller, så nice! Har tänkt att plugga lite, sen göra mig iordning och ta mig ner till Universitetet. Ska lämna tillbaka en bok och kopiera lite. Sen åker jag vidare ner till stan för lite shopping och middag! Skön dag! ;)

Igår kollade vi på "Ett öga rött", den var helt ok, men jag tror jag gillade boken lite mer även fast jag aldrig hann läsa ut den.

Hoppas ni oxå får en trevlig dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback