Färdig

Jag är klar! Så himla skönt. Behövde inte sitta vaken hela natten som jag brukar göra. Hoppas bara nu att det här blir godkänt. Ofta så när man skriver examinationsuppgifter att det känns som att man bara babblar på, utan något sammanhang.

Det blev inget gym alls idag. Hade ju tänkt gå nu på kvällen men jag hade fått upp ett så bra tempo med rapporten så jag valde att prioritera den istället. Kanske bra det för annars hade jag nog inte varit klar nu.

Daniel är i skolan och ska skriva ut arbetet under natten. Sen ska han komma upp till Universitetet imorgon bitti.

Precis lagom till när jag var klar kom Tilda och talade om för mig att hon minsann oxå ville ha lite uppmärksamhet. Så vi har nyss gosat på sängen. ;) Som tack fick jag hennes rumpa upptryckt i ansiktet... Hon brukar göra så när man kliar henne... haha!

Nä, blir nog läggdags snart. Hade först tänkt kolla film men jag känner att jag inte orkar.

Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis gumman!

2007-11-19 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback