En liten...

...lista! ;) Som om jag inte hade bättre saker för mig...

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svarta
Vad gjorde du igår kväll? Kollade på "Green Street Hooligans", skitbra!
Den sista personen du talat i telefonen med? Daniel
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Blicken
Vilken är din favoritdryck? Det är väldans olika, men vatten, öl, vin och cola är gott.
Hårfärg? Mörkbrunt
Ögonfärg? Blå
Syskon & deras ålder: Jimmy, snart 24 och Madde (Ariel) 34
Favoritmånad? Ingen speciell, men älskar julen...
Senaste filmen du såg? "Green Street Hooligans"
Vad läser du för böcker? Tradig kurslitteratur
Hur ser din musmatta ut? Har ingen
Vad ska du göra imorgon? Förhoppningsvis skriva mer på min rapport som ska in på måndag morgon.

Senaste person som ...
Sov i din säng:
Jag och Daniel (även kallad Skabb-Daniel av vissa andra, nämner inga namn...)
Du hånglade med: Ja, det var väl Daniel då...
Skällde på dig: Han där också...

Vilken svordom använder du mest? F***A, ja... jag vet att det inte är ett särskilt bra svärord, men det bara blir så...
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Ordna stooor fest, resa, shoppa och spara en del.
Använder du huvtröjor? Det händer väl.
Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart
Vilka spåk pratar du? Svenska, inte världens bästa engelska, och en del fraser på spanska.
När grät du senast? Igår
Har du några tatueringar eller piercingar? Nix, fast jag har funderingar på en tatuering, men vi får se. Har länge drömt om en tungpiercing men skulle förmodligen aldrig våga, dessutom känner jag mig för gammal för att GÖRA den nu...
Vilken är din favoritfrukt? Melon! Tänkte skriva jordgubbar, men det är väl bär...
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland
Skulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? Jag vill! En dröm att få göra det!
Sover du på mage, sida eller rygg? Mage, med armarna under kudden.
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Eh, ja!
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Om mamma fick bestämma: Jimmy (men jag kom först...)
Sträck ut handen så långt du kan. Vad når du? Alla förbannade papper jag har som referenser till rapporten... suck...
Vad ska du göra ikväll? Blir nog nån film, lär ju inte sitta och skriva hela kvällen
Tycker du om att dansa? När ingen ser... ;)
Vad ser du fram emot? Att få flytta hem...
Frisyren, hur ser den ut? Nu? Självtorkat, krulligt och fluffigt... Usch ja...
Vad åt du senast? Ett ägg
Gillar du att laga mat? Ja, till fler än mig själv.
Vad heter du i andranamn? Det vill jag inte skriva, gillar det inte.
Vad är sexigt? Humor
Vad heter dina husdjur? Tilda
Sommarplaner? Alldeles för långt dit för att jag ska ha hunnit planera något. Men resa vore nice.
Sparare eller slösare? Önskar att jag kunde säga sparare, men nä.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Trogen, ja. Men det är ju inte säkert att kärleken består, men då får man väl göra slut först, innan man gör något annat...
Bio eller promenad? Promenad, gillar inte bio. Kollar helst film hemma.
Jag har varit utomlands: Alldeles för få gånger.
Jag har varit full: Va? Jag? Näää... Haha!
Jag har mobil: Jupp!
Jag är allergisk mot: Ingenting alls! Förutom oärlighet då...
Jag har tagit studenten: Yes, det var länge sen... börjar bli gammal...
Jag har svimmat: Nä, fast det var nära en gång.
Jag röker/har rökt: Nix
Jag älskar någon: Jag älskar många.
Jag har rapat högt offentligt: Nej, har svårt för sånt.
Jag kan bita mig själv i tårna: Ja, fast jag har fot-fobi, så NÄ! Uäck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback