Dear God

"When my dreams come true I want You by my side..." (så himla fint sagt...)

Mycket intressant seminarium idag. Vi diskuterade bl a våldtäkt och porr.

Och jag träffade Anna utanför klassrummet! Det var ju lite otippat, även fast jag vet att hon och Maria pluggar häruppe. Maria mötte jag förresten för någon månad sedan. ;) De är ju snart klara med sin utbildning. Känns som att det inte alls var så länge sen vi alla jobbade på Ica... tiden går fort, väldigt fort...

När jag kom hem hade Daniel lyckats boka ett släp, värsta bra. Fast det såg för jävligt ut i köket. Jag upphör aldrig förvånas över den mannens(?) slapphet... Jaja, whatever...

Som sagt, det ska bli sååå kul att dela bil i ca 9 timmar... Moahahahaha! Käre gode Gud, jag tror inte ett skit på Dig, men ge mig styrka nog att palla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback