Äntligen fredag!

Skönt att skolveckan är över! Fast jag har en hel del att läsa...

Idag började vi redan 9.15, mördande tidigt alltså. Brukar aldrig börja så tidigt. Vi fick kolla på tre filmer från arbetsplatser som fick hjälp av två konsulter att börja arbeta mer jämställt. Dock var det en hel del trångsynthet som kom fram. Det var ganska intressant. Vi skrattade högt åt vissa kommentarer. Efteråt satt vi i tvärgruppen och svarade på några frågor som läraren delat ut. Slutade strax före 12.

Hemma nu. Har ätit lite och kollat mailen. Tänkte nog försöka sova någon timma och sen ta mig bort till gymmet. Det är Daniels tur att laga mat idag, vi har varannan dag. Sen ska vi ner till Universum där vi ska möta John och Elin 18.30.

Verkar hända mycket i stan ikväll, bl a spelar Ken, på Plaza tror jag det var, och Sahara Hotnights, Moneybrother och Säkert spelar i Folkets Hus. Själv har jag ju Jonas Gardell på kvällens schema! Men jag hade gärna sett de andra oxå.

Kommentarer
Postat av: Cissi

hoppas att du njuter av kvällen hjärtat!

2007-11-02 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback