Var e min cykel?

Ah! Underbart att vara ledig! Fast det var rätt roligt att jobba igår. Satt med en tjej och en kille och sålde Amelia till folk. 43 ordrar fick jag iväg. Hade bestämt mig för minst 40 då provisionen var 10 kr, så jag är ganska nöjd. 

På kvällen hade Daniel och jag myskväll med film och chips.

Nu kom Schenker med min cykel! Så nu kan jag cykla till jobbet. Så snart vi fixat luft i däcken...

Ikväll ska vi ner på stan och lyssna på musik och förhoppningsvis dricka lite kall öl, gott! ;)

Kommentarer
Postat av: tinis

så bra med cykeln, vi har fått stegräknare på jobbet, så nu ska vi börja tävla!!
Vår myskväll blir idag, massa popccorn ska
jag poppa! puss på dig

2007-05-18 @ 17:29:22
Postat av: Cissi

Blev det en trevlig kväll på stan igår? Öl & live-musik kan sällan slå fel *ler*
hmm, hur mkt tog de för att köra upp din cykel? Vill osså kunna rulla runt i vårsolen & njuta av vinden i håret..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback