Uhhh...

Seeeg...

Gick in till stan igår. Hittade dock ingen Svensk Kassaservice... Tur att utbetalningslappen är giltig ett tag till. Shoppade lite småsaker trots pengabrist, hade ju en bonuscheck från Åhléns så det blev rätt så billigt. När jag skulle gå hem gick jag vägen nere vid Daniels skola, och då kom han gående där! ;) Så jag följde med honom tillbaka till centrum en stund. Sen skulle han tillbaka till skolan och jag tog bussen hem för det hade börjat regna.

På kvällen klippte jag Daniel, med rakapparaten alltså. Kanske borde bli frisör... ;)

Mer spännande än så blev inte gårdagen. Var helt död på kvällen ändå...

Idag händer inte mycket, eller jo det gör det... men det är inget jag kan säga... ;P

Kommentarer
Postat av: Cissi

nämen fy.. så får man bara inte säga. Du ju känner mig, är grymt nyfiken nu!!

Postat av: Annika

Har man sagt A får man säga B!!! Du måste berätta!

2007-05-08 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback