Snuskgubbar

Det gick jättebra att jobba igår. Vi hade lagtävling. Det laget som sålde bäst på två timmar fick hundra kronor var. Mitt lag vann dock inte, men det var kul ändå. Jag satt med två killar. Innan vi började sa de: "Ok, då säljer vi MINST tio var nu innan rasten". Ja, jo, tjena, tänkte jag. Två timmar senare hade jag sålt tolv och de sju var, haha! Det vinnande laget hade sålt 31... Jaja, det var iaf min bästa dag hittills och jag fick till och med beröm av Johan! Kändes riktigt bra.

Pratade med två snuskgubbar oxå... En ville att jag skulle komma till honom och slita av mig trosorna... Jag tackade snällt nej till det... ;) Skönt att man kan ta såna människor.

Idag har vi varit på stan. Sjuuukt mycket folk. Dels på grund av yran och dels på grund av att det är marknad i stan med en massa tråkiga stånd där man kan köpa crocks, fula t-shirts eller renkorv... Daniel köpte ett par skor (dock inte på marknaden...). För mig blev det puder från Clinique (det gamla är det bara några smulor kvar av...) och sen köpte jag Maybelines mousse-rouge, hoppas att det är bra. Har inte gillat Maybeline så mkt efter att jag provat deras mascara (Great lashes, eller vad den heter), som är den mest sålda i världen. Man blir ju helt svart under ögonen. Några byxor har jag inte hittat än, jag håller tummarna att hålet i jeansen inte blir större. Har dock upptäckt att jag ju har de vita byxorna jag hade på Idas bröllop oxå, än är de inte alltför stora. De passar väldigt bra med den svarta kortärmade skjortan jag nämnde för någon vecka sedan, den hamnade helt plötsligt på något konstigt sätt i min garderob... ;) Funderar oxå på att ha den svarta klänningen med de vita byxorna under, kan väl bli snyggt, eller?

Ikväll tänkte vi gå ut och ta någon öl. Vi ska kanske gå och äta tapas oxå, hoppas hoppas! ;) Imorrn hoppas jag på sol och picknick i det gröna, sen blir det kanske utgång oxå då Rusiak spelar på Scarinska.



Kommentarer
Postat av: Annika

Det blir nog jättebra med det vita byxorna! Det är ju trots allt sommar (inte för att det märks..). Förresten så MÅSTE du köpa i.d. smink nästa gång du köper smink! Gryyymt bra! "Förlängd hudvård" - bara bra för huden. Kram

2007-05-25 @ 20:17:31
Postat av: Annika

Håller med om mascaran oxå. Den suger verkligen!!

2007-05-25 @ 20:18:17
Postat av: Ida

Den bästa mascaran för övrigt är Dior Show. Dyr men så jädrans bra! Vilken längd!Vilket volym! Ojoj...nu gick jag igång här över min älskade mascara...

2007-05-26 @ 08:29:07
Postat av: Sara

Hello babe!
Nu sitter jag hos Tina o håller på att göra i ordning oss. Utgång ikväll det ska bli kul hoppas jag! Jag köpte nya jeans igå helt överlycklig att man fick på sig ett par!!!!!! Billiga va dom oxå 399:- på Carlings sweet! Nej nu ska jag dricka upp min breezer watermelon så sjukt gott.
Pussar på dig!

2007-05-26 @ 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback