Jobba

Ångrar sååå mycket att jag skrev upp mig på ett kvällspass idag. Är helt slut i huvudet och har ingen aning om hur jag ska lyckas sälja något. Hoppas jag får något lättare än hälsokost iaf... De två senaste dagarna har varit skitjobbiga. Det värsta var igår när Johan kopplade in ett par hörlurar i mina och satt och lyssnade på ett par samtal... Men de är ju där för att hjälpa, man får väl vänja sig.

Daniel är ledig. Han har sagt att han ska städa när jag är borta... Kan bli intressant... Killar ser damm och smuts på ett annat sätt...

Längtar till klockan är 21 ikväll för då är jag ledig fram till måndag! Yey! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Gå in på din Facebook och adda mig som din vän!Trevlig Helg!Kram

2007-05-17 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback