I'm 19!

Haha, gjorde precis ett test om min egentliga ålder. Jag är 19 år! Säger ju det! Att jag inte känner mig äldre än under gymnasietiden... ;) Vet inte om det är bra eller dåligt...

Nu är Daniel äntligen hemma igen. Eller ja, nu är han ju iofs i skolan... Men ni förstår vad jag menar...

Vet inte riktigt varför jag ägnade hela morgonen igår till att städa... Ligger redan kläder och halvt uppackade väskor överallt... Hur tänker de? Tänker de alls? 

Sitter och väntar på att brevbäraren ska komma med posten. Måste se om det kommer något viktigt. Sen upptäckte jag att jag hade ett papper hemma som ska vara postat och framme senast imorrn så jag ska bege mig ut om en stund och fixa det. Sen tänkte jag nog försöka hitta en Svensk Kassaservice oxå, så jag kan hämta ut mina pengar jag fick tillbaka från elbolaget.

Kommentarer
Postat av: tinis

hah jag gjorde ett test för några månader sen för att få fram min egentliga ålder ja va typ 30!!! kul!!! NOT iof kan man ju känna sig som det när man bara umgås med 30plusare, så jag får väl skylla på att man blir som man umgås ;)

2007-05-07 @ 19:26:37
Postat av: Cissi

haha, vad kul.. Vill jag osså göra! Vart hittade du det?

Postat av: Linda

http://blogthings.com/whatagequiz/outcome.php

2007-05-07 @ 20:32:17
Postat av: Linda

Nej fel, http://blogthings.com/whatagequiz/ är rätt adress. ;)

2007-05-07 @ 21:04:15
Postat av: Cissi

ingen fara.. klickade runt lite så kom jag rätt.
Är visst inte 23 jag ska fylla utan tydligen 29år, hmm

2007-05-08 @ 08:13:05
URL: http://ceciliahasselbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback