Fredag

Vad ska man göra idag då? Det ligger 1 1/2 paket jäst i kylen som borde bakas upp. Inte för att det blir ekonomisk katastrof om vi slänger dem, men ändå... Man kanske ska baka lite bullar... Gjorde det för några veckor sen. Daniel bjöd några av sina kompisar på dem, en kille trodde att de var köpta! En annan hälsade att de var väldigt goda. Jag e fenomenal på att baka bullar helt enkelt! En gång skulle Jimmys kompis gifta sig med mig för att jag bakade så goda bullar... han var iofs rätt full den gången, men ändå. Och när Ida och jag bakade bullar i skolan var det ju en (Wilk) som snodde hur många som helst, måste ha varit för att de var så goda... Bör väl baka något matbröd oxå, kanske kan handla lite mer jäst.

Funderade ett tag på att gå in till stan. Kanske tar det imorrn istället. Vet inte ens vad jag ska göra där, har ju inga pengar. Men! Jag har en bonuscheck på hela 50(!) kronor på Åhléns, yey! Vad fan får man för 50 spänn? Typ en bodylotion kanske... 

Ska se om jag kan fixa present till Daniel idag. Han har inte fått något än. Jag vet vad jag vill ge men vet inte om pengarna räcker. Igår när jag skulle fråga om priser stod det "Kommer strax" på en skylt på dörren. Orka vänta lixom... 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag köpte ett par leggings för min 50 kronors check på Åhlens! Fast det tog typ 30 min innan jag hade hittat nåt att köpa.Gick några varv i butiken,personalen måste ha trott att jag skulle snatta!

2007-05-04 @ 13:16:25
Postat av: Linda

Haha! Jo, risken finns när man bara glider runt i butiken... ;) Känner igen det där. Har för mig att jag blev förföljd av en vakt en gång, fast jag hade ju inte gjort något.

2007-05-04 @ 13:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback