Drömmar

Sov inte så bra inatt. Några grannar kom hem sent och hade efterfest. De satt här utanför och rökte ibland och pratade (skrek) jättehögt eftersom de var fulla... Men men... det var ju faktiskt Valborg...

Eftersom jag sov så hackigt drömde jag en hel del konstiga drömmar. Jag drömde t ex att jag var tillsammans med en känd svensk rappare, tänker inte säga vem, pinsamt... ;) Drömde även att jag blev hotad med pistol, kommer dock inte ihåg varför... Det läskigaste jag drömde var att en av Daniels klasskompisar och hela klasskompisens famillj hade tagit livet av sig. Läskigare än så var att jag när jag vaknade inte var säker på om det var sant eller inte. Sjuuukt...



Kommentarer
Postat av: Annika

Fiiint med lugg! :)

2007-05-01 @ 10:32:18
Postat av: Linda

Tack så mycket! Känns lite konstigt, men jag tänkte att den ju faktiskt växer ut på ett par veckor...

2007-05-01 @ 10:36:52
Postat av: Cissi

du passar ju jättebra i lugg min sötis!

Postat av: Linda

Är lite osäker på om det verkligen var en bra idé... Men som sagt... det växer ju ut...

2007-05-01 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback