Byxor

Igår hade jag bokat ett kvällspass på jobbet så jag började inte förrän 16.45, ganska skönt. Fast det är ju iofs skönt att komma hem tidigt oxå... 

Igår sålde jag tidningen Vi Föräldrar. Det gick sådär. Man ringer upp stressade småbarnsföräldrar som inte ens har tid att läsa. Men! Jag vann en liten säljtävling! ;) Det kom upp ett meddelande på skärmen att den som sålde tre ordrar snabbast skulle springa till en av säljcoacherna. Jag hade tur och lyckades sälja tre stycken ovanligt fort. Så jag gick bort till coacherna och kollade om priset fanns kvar, och det gjorde det. Det var inget märkvärdigt, jag fick välja en bok ur en hög med böcker. Men man blir peppad av sånt, så det var kul.

Idag måste jag ner på stan innan jobbet. Jag upptäckte igår att mitt enda par byxor har gått sönder. Fick gå i mjukisbrallor till jobbet... Mycket frustrerande. Och mina svarta byxor är alldeles för stora, det ser inte klokt ut... Så håll tummarna för mig. Jag hatar att köpa byxor när jag verkligen MÅSTE ha ett par... 

Nä, nu ska jag bädda sängen och fixa lite innan jag måste iväg.


Kommentarer
Postat av: Cissi

ja hua.. byxor & bikini är det som klart är jobbigast att prova. Blää..
Hoppas det går bra för dig & att du hittar ngt fint!

Postat av: Cissi

ja hua.. byxor & bikini är det som klart är jobbigast att prova. Blää..
Hoppas det går bra för dig & att du hittar ngt fint!

2007-05-22 @ 18:03:50
URL: http://ceciliahasselbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback