Visning

Men vad bloggen krånglar då! Blir galen!

Idag har jag haft visning på min lägenhet. Kom inte så många, men eftersom nån hade kompisar med sig blev det en del folk. Mamma var här och höll mig sällskap. Sen gick hon hem, hon klarar inte av att vara borta från sin karl.

Jag har precis kollat på film. "Sök"... Den var bra, kanske lite extrem ibland, men så kan det ju va. Igår såg jag "Nära och kära". Den var oxå bra, lite smårolig. "Hans penis var så fin att jag ville sticka en liten mössa åt den" är en mening som fastnat i mitt huvud, haha!

Fick mms av Daniel med en bild på deras skulptur, värsta cool. Hoppas de vinner. ♥

Värsta mecket igår på jobbet. Lite grinig var jag oxå... Det var skönt att bara jobba 3,5 timmar och slippa stänga. Nästa vecka jobbar jag måndag, torsdag-söndag. Ujuj... Men det är väl bra antar jag.

Får väl se till att gå tillbaka med filmerna snart, så jag inte glömmer det...

Kommentarer
Postat av: Tinis

Hej du vad sägs om den här planen? Jag kommer samtidigt isf nämligen. Tänkte att det blir så sent annars. hör av dig Kramizzzz

Från Jakobsberg söndag 4 mars kl 11:16 till Sollentuna kl 11:50
Ta pendeltåg från Jakobsberg mot Västerhaninge.
Det går från Jakobsberg 11:16
och kommer till Karlberg 11:31.

Vid Karlberg byter du till pendeltåg mot Märsta.
Det går från Karlberg 11:39.
Du är framme vid Sollentuna 11:50.

Restid 34 minuter.

Trevlig resa!
Det e inte lätt att skriva i denna blogg.....

2007-03-03 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback