Symässa

Jaha... Man får väl ta och gå och lägga sig snart då, om man ska orka gå upp och jobba hela långa dagen imorrn. Hata söndagkvällar, iaf när man jobbar måndag...

Idag har jag varit med Tina på symässan. Det var tyger, garner och tanter överallt. ;) Det fanns lite annat oxå, som scrapbooking och smyckespyssel. Skoj skoj! Jag såg mycket fint men har varken tid eller råd att pyssla just nu. Får ta igen det när jag blir pensionär, oj vad det ska pysslas! Fast då har man ju inga pengar... Får öppna ett pysselkonto där jag kan börja spara pengar, haha!

Har inte gjort så mycket mer idag. Men så är det med söndagar, skönt...

Tilda hoppade upp på(!) badrumsskåpet igår och knuffade ner asken med tops... Hur lyckas hon? Hon fick iaf nytt godis idag som tydligen var jätte-, jättegott! ;)

Nä, sova snart...

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad bloggen krånglar. Nu kommer inte jag in på min, fel lösenord tydligen. Vilket det absolut inte är. Har väntat på nytt lösen från dom nu i tre tim men det mailet kommer inte! Jobbigt! Ska kanske byta "blogglevererantör"? Jaja, när ska vi hinna ses innan jag åker iväg?Du jobbar och jag pluggar/jobbar hela veckan lång. Tjingpling!

2007-03-05 @ 11:15:03
Postat av: Ida

Snygg stavning på leverantör...som sagt jag ska bli lärare i svenska!

2007-03-05 @ 11:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback