Svart

Det är svart som gäller på festen på söndag... Och jag som inte har några svarta kläder... Har dock med Danielle som smakråd införskaffat en svart klänning från H&M, tur att man gått ner ett par kilo de senaste veckorna... Leggins ja... känner mig inte riktigt bekväm med tanken men Danielle sa att det var det jag måste ha, så det får väl bli så då... haha! Ska byta ut skärpet på klänningen till ett rött band eller liknande, så att det blir en liten färgklick iaf. Det blir nog bra hoppas jag. Mitt nr har tydligen lämnats ut till nån reporter som jag ska prata med under kvällen, hoppas man slipper bli fotad oxå... ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Linda the superstar! Snart kommer vi kunna läsa om dig i slaskpressen.. You go girl!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback