Packa

Packa, packa, packa... Behöver jag säga att det är kaos här?

Man vet lixom inte var man ska börja så man plockar lite här och lite där. Dessutom måste man tänka efter vad man kommer vilja ha den närmaste tiden och vilka saker man kan vara utan en längre tid.

Och Tilda ska ju vara med hela tiden och springer i vägen. När jag stod i sängen och plockade cd-skivor från hyllan där ville hon ju oxå göra det och fick för sig att det gick att klättra upp dit på mig. Jag blev jättearg... Nu har hon tröttnat på att jag blir irriterad på henne hela tiden så hon har gått och lagt sig. Bra det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Dela upp lådorna med sånt som du måste ha nu, inte lika viktigt och sånt som inte behövs förrän du är där uppe i Ume. Sen är det bara att ta hylla för hylla och låda för låda. Men visst är det trååååkigt att packa?Tar sån tid!Men roligare är det att packa upp!

2007-03-13 @ 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback