På jobbet

På jobbet nu. Osminkad i mjukisbrallor och brillor... Man kanske ska gå såhär ikväll... haha!

Sara ringde strax efter att jag publicerat förra inlägget. Det fanns en liten notis med mig i tidningen. Själv har jag inte vågat kolla än... Som jag sa i det tidigare inlägget ska det som står där tas med en nypa salt...

Reportern frågade t ex vilken kändis jag helst skulle vilja se på festen (själv skulle hon vilja dela soffa med Brad Pitt och Robbie Williams...) men jag kunde inte komma på någon för jag är inte så himla kändiskåt... Hamnade jag i en soffa med Brad och Robbie skulle jag nog snarast känna mig malplacerad. Hursomhelst så föreslog iaf reportern att det ju skulle kunna vara kul att diskutera livet med stackars Britney, och det höll jag med om... därför står det att jag vill träffa Britney i tidningen, haha.

Det står oxå "Vad önskar du mest av allt just nu?", den frågan ställde hon aldrig. Hon frågade "Vad är det värsta som skulle kunna hända på festen?". Mitt svar: att man blir utslängd för att man har fel kläder på sig. Så nu vet ni det.

Hade hon verkligen frågat vad jag önskar mig mest av allt just nu hade jag svarat att jag önskar att Daniel var här, eller att jag var där, för det gör jag. Saknar honom massvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback