Näst sista

Jaha, då har man sovit sin näst sista natt i den här lilla sketna lägenheten. Känns konstigt, men skönt. Fast jag har blandade känslor inför att bo med pappa, även om det bara är för någon vecka eller två. Jag hoppas att det blir lungt, jag tycker det är jobbigt med fulla människor...

Hade packat en egen liten påse åt Tilda med alla hennes leksaker i. Hon har packat upp den nu... helt själv... ;)

Annars är det inte så mycket kvar att packa nu. Mest kläder, de åker nog ner i den gigantiska nyinköpta resväskan. Och sen var det alla badrumsgrejer... de får jag väl ta i nån kasse eller något, det mesta använder man ju dagligen.

Har fått ihop ganska mycket som ska slängas, duktigt av mig tycker jag. Det är glas och bunkar, kläder, skor och väskor, och lite till.

Ikväll blir det utgång med middag! Trevligt! ;)

Saknar Daniel otroligt mycket just nu. Måste åka upp snart... ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback