Lördagsbestyr

Har börjat göra mig iordning lite smått... typ duschat och lagt ansiktsmask och sånt. ;)

Tröttnade på att Tilda sprang framför mina fötter hela tiden under packandet så jag la upp hennes röda kudde på en stapel flyttkartonger. Nu ligger hon där uppe och trivs jättebra.

Skruvade ner vinstället och väggljusstaken... lite av väggfärgen följde med... När jag skulle ta ut pluggen i hålen där vinstället suttit följde halva vägen med... Måste slipa lite där innan jag spacklar. De andra hålen har jag spacklat så gott jag kunde, hittade ju ingen skrapa så jag fick använda händerna, haha! ;) Ska slipa sen och måla över har jag tänkt... Hoppas det blir bra.

Nä, nu ska jag lägga in lite "ny" (=annan) musik i mobilen, skönt att ha när man åker hem sent på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

ha nu så kul ikväll vännen!
Du hade föresten rätt, jag klarar nog inte att hålla min abstinens under kontroll trots allt.. så får bli att korka upp en vinare. Tror faktiskt Skinner blir mkt roligare att läsa under sådana former *s*
Höres imorgon! pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback