Glad

Haha! Jag började tro att tjejerna på Stena Fastigheter i Umeå ignorerade mina intresseanmälningar totalt. Mycket förvånad blev jag idag när en av dem ringde och erbjöd oss en tvåa på 55 kvm. Vill ha! Daniel ska förhoppningsvis gå och titta på den. Han har pratat med fastighetsskötaren som tydligen bara hade bra saker att säga. Verkar nästan för bra för att vara sant. ;)

Inflyttning är redan 1april. Frågan blir då bara: Hur får jag upp mina möbler? Får oroa mig för det när problemet dyker upp, vilket jag hoppas är snaaart!!! Please... ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

nämen fan vad härligt för er.. Grattis gumman!
Jag & LW tänkte fika luncha (& ev plugga lite samtidigt). Sugen på att slå följe?
puss

Postat av: Cissi

hihi.. kanske ska tillägga att det är imorgon det handlar om *ler*

2007-03-14 @ 15:54:17
URL: http://ceciliahasselbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback