Fotografering

Idag har en reporter från Aftonbladet försökt att ringa mig ett par gånger. Men jag har ju jobbat... Nu på kvällen när jag precis hade kommit hem ringde hon igen. Det blev en liten telefonintervju... och jag visste knappt vad jag skulle svara på någon av frågorna... Helt nollställd, härligt...

Dessutom är det snart en fotograf på väg hem till mig för att fotografera mig... ännu härligare... Jag som hade tänkt att ligga på soffan i mjukisbrallor och kolla på Melodifestivalen... Men nej, nu var man tvungen att piffa, så gott det går... Mina ögon är typ blodsprängda efter för lite sömn och en hel dags arbete.

Ja... Så imorrn är man väl kanske med i tidningen. Värsta muppintervjun och säkert en riktigt ful bild, men det blir säkert bra... Måste städa upp lite här nu så fotografen kommer in i lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback