En fråga till mina vänner

Hallå tjejer! Hur gör vi med vår lilla gathering innan jag åker. 24/3 är ju föreslaget. Jag jobbar till 17.15 och borde vara hemma 18.30-19.00. Men Sara kunde inte den dagen.

Ska vi ta det på en vardagkväll istället? Finns det något ställe där man kan äta god hyffsat billig mat och sedan sitta kvar och ta ett par glas öl/vin? Vad tycker ni och vilka vardagar kan ni i så fall? Tror att det är lättast att ses i stan eller något då eftersom jag snart bor hos pappa och han är ju hemma i veckorna.

Ev får vi köra 24:e, utan Sara... men jag vet inte... Börjar känna mig lite stressad, trots att jag inte bestämt ett definitivt datum för uppresa än. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kan den 24e.. Annars kan man gå till BarCelona (http://www.barcelonabar.com) och käka. Där kan man ju äta tapas (från 40 kr st) och då kan man ju välja hur mkt man vill äta. Hur gott som helst, och om du bokar kan vi nog få bord som ligger längst in i lokalen oxå.. Jag kan alla vardagar, men vill helst vet a så snart som möjligt vilken det blir.. Kram

2007-03-15 @ 14:07:50
Postat av: Annika

Jag kan den 24e.. Annars kan man gå till BarCelona (http://www.barcelonabar.com) och käka. Där kan man ju äta tapas (från 40 kr st) och då kan man ju välja hur mkt man vill äta. Hur gott som helst, och om du bokar kan vi nog få bord som ligger längst in i lokalen oxå.. Jag kan alla vardagar, men vill helst vet a så snart som möjligt vilken det blir.. Kram

2007-03-15 @ 14:07:50
Postat av: Annika

Hmm.. Tryckte inte två ggr.. Men det trodde att mitt inlägg var spam. Jaja.

2007-03-15 @ 14:08:57
Postat av: Linda

Det låter ju väldans gott... I love tapas! ;) Cissi och Linda tycker att vi kör på 24:e iaf. Blir ju lite billigare om man är hemma.

2007-03-15 @ 16:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback