Uppdatering!

Ojojoj... Här var det illa med uppdateringen... 

I tisdags jobbade jag. Elin messade och frågade om jag ville komma över efter jobbet. Hon och John bor precis bredvid jobbet, värsta bra! Sen såg vi till att Daniel kom ner till stan oxå så gick vi och åt pizza alla fyra. Sen tog vi en fika nere på Hamnmagasinet oxå innan vi cyklade hem.

Jag jobbade på onsdagen oxå, det var riktigt segt. Jag var sur och grinig för att det var röd dag och fint väder och för att Daniel fick vara hemma och jag var tvungen att sitta instängd på jobbet.

Igår hade jag ändrat schemat så jag jobbade kväll istället för eftermiddag. Det var mycket skönare. Daniel och jag hann gå ut och sola ett par timmar, I love! Börjar få riktigt bra med färg nu.

Jobbpasset igår började förjävligt. Vi var sex tjejer som skulle sälja ett bokklubbsmedlemsskap till män. Män gillar i regel INTE telefonsäljare... På en timma hade jag fått iväg en order... Vi blev alla inkallade i samtalsrummet och fick byta objekt till tidningen Hennes istället. Det gick mycket lättare men tyvärr var det dåligt med samtal och många som inte var hemma, önskar att jag hade fått iväg ett tiotal fler än vad jag hann.

Efter jobbet mötte jag upp Daniel utanför och sen gick vi till John och Elin. Martin kom dit och vi satt och pratade till klockan tolv. 

När vi kom hem kunde vi inte sova. Det blir aldrig mörkt här... Runt halv fyra somnade jag dock av utmattning.

Idag har vi solat mera. Det är sjukt varmt och inte ett moln på himlen. Underbart! 

Gå in på Youtube och sök på Umeå tourist så får ni upp en film som Daniel gjort med John och Nisse. De tycker att den är jätterolig. Jag och Elin tycker inte att den är lika rolig, men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback