"Stockholm Boogie"

Det har varit en väldigt lugn helg.

Blev ingen fika med Carro i fredags. Hon bor en bit utanför stan så bussförbindelserna är inte de bästa. Hennes kille brukar skjutsa henne men det är ju inte alltid han kan heller.

Istället gick Daniel och jag ut och solade. Sen låg vi hemma och tog det lugnt en stund innan vi bestämde oss för att ta oss ner till Ersboda. På Stadium var det rea. Vi hittade en vindjacka som vi kan ha tillsammans och sen hittade jag en söt enkel top och ett skärp, mkt bra.

Igår solade vi igen, det var sjukt varmt... På kvällen kollade vi på film.

Nästa helg hoppas jag på bra väder, dels för att det ju är midsommar och dels för att vi ska på cykeltur på lördagen med John och Elin om det inte regnar, 3 mil och matsäck, skoj skoj. ;) 

Har inte bestämt vad vi ska göra på midsommarafton ännu. Kanske blir det god mat på John och Elins balkong, får väl se. Vad ska ni göra?

Vi kollade på "Stockholm Boogie" igår. Började sakna Stockholm lite båda två. Men mest saknar jag alla er! Pappa befinner sig just nu inte långt härifrån så jag hoppas kunna träffa honom i veckan. Mamma ska kanske komma upp om ca en månad och då hoppas hoppas hoppas jag att hon kan ta med sig min lillebror oxå, saknar hon massvis, speciellt efter gårdagens samtal... Självklart saknar jag mamma oxå. Men som sagt jag saknar er jättemycket! Jag vet att jag inte är världens bästa på att ringa. Ni vet hur det är. Men jag har inte glömt någon av er!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag saknar dig oxå!! Har ni hemtel eller? I så fall måste vi ju ringa till varann, det blir ju så dyrt annars.. Själv kommer man va i varma o soliga (hoppas jag) Portugal på midsommar! Såååå skönt. Kram!

2007-06-17 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback