Oro

Usch usch usch... Kunde inte ens jobba klart mitt pass idag eftersom jag inte kunde koncentrera mig. Är orolig för lillebror som vägrar höra av sig. Grinade en kvart inne på toan innan jag vågade gå och fråga om jag fick gå hem. Hoppas han hör av sig imorrn för jag behöver verkligen jobba...

Får se om man hinner träffa pappa i veckan, han var väldans upptagen... Många som ska hälsas på hos tydligen... Eventuellt kunde jag och Daniel ta en buss till Ö-vik på torsdag, får se. Ekonomin är väl inte den bästa just nu.

Mamma kommer nog upp i mitten av juli och ska få låna Johns och Elins lägenhet, värsta bra! 

Nu är jag trött... Lyllo Annika som åker till Portugal imorron bitti... ;P Liiite avis faktiskt...

Sussa gott!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Varför gör han sådär mot sin storasyster igen? Han vet ju hur orolig du vart sist.. Det löser sig ska du se, han kommer snart ringa som om inget hade hänt - dagens ungdom. *kramar om*
Jag slår dig en signal om ett par timmar! Tänker på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback