Morgonpass

Uhhh... Idag är vi uppe med tuppen... Ska jobba ett tidigt morgonpass. Sen har vi fyra timmars "håltimme" och sen kör vi ett kvällspass oxå, får se hur det går. Ska ev köra morgonpass och förmiddag imorrn. Då borde jag komma upp i 16 pass den här månaden (har tappat räkningen) och då får man 1000 kr i bonus.

Det går riktigt bra för mig på jobbet nu. Jag hoppas jag inte låter alltför skrytsam, jag är bara så glad att det går så långt över förväntan.

Igår såg vi filmen "Darling", den kan jag verkligen rekommendera. Den handlar om en VÄLDIGT naiv överklasstjej som inte riktigt förstår det här med a-kassa och betala hyra, m.m. Man blir arg och man blir glad och man blir ledsen. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback