Midsommarafton

Midsommarafton ja... Vädret är just nu fullkomligt strålande! Knappt ett moln på himlen, mycket bra.

Vi har varit och handlat jordgubbar till eftermiddagen och nu funderar vi på att gå ut och sola en stund.

Gjorde slingor i håret häromdagen, blev riktigt nöjd. Kan verkligen rekommendera Garniers sling-kit, 59 kronor kostade det på Kick's. Trodde först inte att cremen skulle ha någon verkan då den inte ens luktade något (har fått för mig att medel som bleker måste lukta starkt och illa...) men jojjomensan! ;) Daniel hjälpte mig lite med håret på baksidan av huvudet. Funderar på att kanske göra lite fler slingor senare i sommar.

Nä, ut i solen!!!

Ha en undebar midsommar allihop!!! Love ya'll!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej gumman! Hoppas du har det bra dar hemma. Sjalv har jag tankt att ha utslappt har sa haret ska bli lite solblekt, men man branner ju harbotten sa latt om man har bena, sa jag har mest uppsatt. Vilka problem jag har har borta.. Hihi. Kram!

2007-06-23 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback