Halvbra

Det gick lite halvbra igår. På kvällen fick jag sälja en bokklubb som jag är jättebra på, men sen tog adresserna slut, så då fick jag byta och då gick det inte lika bra. Varför är folk så negativa till tidningsprenummerationer?

"Håltimman" var iaf väldigt skön. Vi åt pizza på Balder, fick lite ont i magen... Sen mötte vi upp John och Elin. Vi gick till Schmäck, stans mysigaste fik. När man beställer kaffe får man en egen pressobryggare att ha vid sitt bord, värsta bra. Goda bakverk har de oxå. Sen kollade vi runt lite innan det var dags att gå tillbaka till jobbet.

Idag ska vi jobba 12.30-16.45, sen äntligen helg! Ska bli helt underbart! Hoppas på sol, jag saknar verkligen solen just nu...

Kommentarer
Postat av: Annika

Va bra att kortet kom fram! Posten hade stängt när jag skulle köpa frimärke så jag chansade!! :)

2007-06-30 @ 08:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback