Bra

Nu har allting äntligen lugnat ner sig. Idag ska det inte vara några problem att jobba. Igår smet jag igen, hem till John och Elin. 

Syrran ringde och jag berättade allt så hon blev jätteorolig och åkte hem till mormor och morfar och hämtade nyckel till lillebrors lägenhet. Hon och morfar åkte dit, allt var lugnt. Bra.

Idag har vi haft tvättstugan, skönt med nytvättade kläder. Nu håller jag på och lagar lite lunch för sen ska vi ner på stan och handla lite alkohol till fredagen. 16.45 ska vi vara på jobbet. Jag har förresten upptäckt att min snittlön alltid har legat över 100 kr per timma enligt lönespecarna, coolt! Jag e bäst!

Idag fyller Linda år. Yey! Messade henne och passade på att gratta på namnsdagen oxå, hrm hrm... ;P

Imorrn ska vi ta bussen till Ö-vik! Kul med en liten resa! Ska hälsa på hos pappa och Kristina, ska bli skoj.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hipphipphurra för mig....
tack sötnos för messet.
ha en trevlig midsommar!!!saknar dig massor
kram lilo

2007-06-20 @ 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback