Varmt

Ujujuj... Idag verkar bli den varmaste dagen hittills, det är redan svettigt trots att klockan bara är strax efter nio. Får se om jag tar mig ut i solen. Daniel var väldigt motvillig igår, låg mest och gnällde... Han "fastar" nu så han är väldigt grinig. En nolla på humorskalan kan jag tala om. Han fastar ju inte ens på riktigt. När man fastar brukar man ju i vanliga fall dricka olika slags näringsrika drycker, inte bara dricka utspädd äppeljuice... Men men... Jag får väl stå ut fram till helgen...

På jobbet går det pissdåligt just nu. Listorna är gamla och folk är ju självklart inte hemma när det är såhär fint väder och de har semester. Men jag kämpar på... Tre pass kvar den här veckan. Jag beundrar verkligen dem som klarar av att arbeta en massa dubbelpass, jag tappade rösten sist jag gjorde det... Måste skaffa ett annat jobb, snarast...

Jag längtar till min lilla semester. Ska bli så skönt när vi har bokat allt så att det blir definitivt. Jag kommer inte ha särskilt gott om pengar så förvänta er inga vilda krogkvällar... hrm, hrm... å andra sidan så har jag väl i stort sett aldrig varit ute på några vilda krogkvällar... ;) Men lite vin på en filt i en park eller på klippor vid vattnet någonstans vore väldans nice! Å fika på stan! Saknar fika så himla mycket! Visst är det schysst att dricka kaffe hemma hos John och Elin, men det blir inte riktigt samma sak.

Har inte bestämt vart jag ska bo än, kanske blir det lite här och där... ;) Kan ju bo hos mamma, men Jakan är så off, fast det går ju hyffsat snabbt in till stan. Vi får se. Tilda ska iaf bo hos Cissi och Danne hela semestern, det är jag väldigt tacksam för. Så slipper hon åka runt mer än nödvändigt. Det är ju ingen här uppe som är hemma.

Nä, dags att aktivera sig lite så man hinner göra något innan man ska till jobbet.

Kommentarer
Postat av: ida

Ja, jag är väl hemma dom dagarna. Kommer dock jobba men förhoppningsvis kan vi hitta en dag som passar oss båda!Tjing!

2007-07-04 @ 12:39:14
Postat av: Annika

Varför fastar han?

2007-07-04 @ 18:17:24
Postat av: Linda

Haha, han vill gå ner lite. Jag behöver oxå så jag försöker äta mer frukt och grönt och mindre godis och onyttigt. Är ju lättare på sommaren. Förra sommaren gick jag ju ner runt 10 kg så jag hoppas på något liknande i r oxå. ;) Men nu efter min snygga cykelkrasch blir det inte så mycket motion nu i början. Får se till helgen hur man mår. Har ju en månad på mig innan jag kommer ner till Stockholm... Haha

2007-07-05 @ 13:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback