Hopp

Söndag, igen... Dagarna flyger fram känns det som, fast ändå inte...

Min huvudvärk fortsätter att förflytta sig runt i huvudet. Har sökt en tid på vårdcentralen för en undersökning så jag hoppas de hör av sig imorrn. Borde väl ha uppsökt akuten på en gång, men usch... Hatar sjukhus och läkare...

Igår var John och Elin här på fika. Jag gjorde paj med jordgubbar, hallon och blåbär, mycket uppskattat. ;) Vi tittade på "The Reaping", ganska bra men slutet var kanske lite väl makabert. Sen kollade vi på "The Host" oxå, den var eh... annorlunda? Men den var helt ok, lite smårolig. Till middag gjorde vi grönsaksbiffar på broccoli, paprika och kantareller, mums!

Har suttit och filat lite på en ansökan till Waynes Coffee nu. Vore schysst om man kunde få jobb där. De söker både kallskänkor och baristor, hoppas hoppas...

Vi tänkte trotsa det för en gångs skull dåliga vädret och ta oss ner till H&M i Ersboda för att se om de har några jeans till mig, hoppas hoppas på det oxå. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till med byxor och jobb! Kram

2007-07-08 @ 17:55:48
Postat av: Annika

Tack för din kommentar. Den värmde. Du är oxå bäst och snyggast. Tillochmed med skrubbsår i ansiktet! Hoppas du tvättade rent såret ordentligt annars kan det sitta kvar små stenar som kommer fastna i huden. Inte för att skrämma upp dig alltså.. Kram och hoppas du mår bättre. Tack för att du är en riktig vän.

2007-07-08 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback