Hemma

Fortfarande öm i kroppen. Har lite svårt att lyfta armarna ovanför axelhöjd. Det går, men det gör ont. Har fortfarande ont i huvudet oxå, dock inte alls lika ont som natten till igår tack och lov. Är hemma från jobbet idag med. Inte alls bra men jag känner att jag inte klarar av att arbeta med huvudvärken och den extrema tröttheten jag fått efter hjärnskakningen. 

41669-113
Såhär ser jag ut i ansiktet just nu. Har även en del blåmärken lite här och där och en knöl mellan brösten där jag förmodligen slog i styret, härligt...

Min stackars cykel som jag var så glad över är typ förstörd och, som sagt, även mina jeans. Hoppas innerligt att jag hittar ett par nya.

Har alltid tyckt att den där nedförsbacken har varit lite läskig. Den är ganska brant och så är det två bommar som man ska sicksacka sig igenom. Nu var det en kille på väg upp mellan bommarna så Daniel körde på sidan på gräsmattan istället och jag följde efter. Det skulle jag inte ha gjort. I slutet av gräsmattan var det en grop precis innan asfaltskanen. Den slog jag i och tappade kontrollen över cykeln och for rätt in i sidan på viadukten med huvudet före... 

Man borde väl ha hjälm... Men ingen annan har ju det... Å jag tänker bara på Pia som gick i min kurs på LHS... Hahaha!!! Min fåfänga går före allt, även mitt eget liv, tragiskt...

Kommentarer
Postat av: Annika

Herregud! Trodde inte det var så farligt! Stackare. Ta det lugnt nu gumman. Kram

2007-07-06 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback