Besök

Nu har mamma och Jimmy åkt hem. De flög ner till Stockholm igen igår kväll.

Det har varit väldigt trevligt att ha dem här. I tisdags mötte vi dem vid busshållplatsen och sen gick vi till lägenheten. Jag gjorde mackor i ugnen och sen gick vi ut en sväng och tog varsin öl på Pipes. På onsdagen hyrde vi en bil och sen åkte vi bort till Strömpilen och sen till Ersboda och shoppade lite. Efter det blev det fika med jordgubbspaj hos oss. Jimmy och Daniel åkte och lämnade bilen och mamma och jag drack vin och slingade hennes hår på John och Elins balkong. Vi gjorde sallad med lax och räkor till middag, mums! Sen gick Jimmy och Daniel på bio och såg "Harry Potter", mamma och jag gick en promenad och sen satt vi hemma och drack lite vin.

På torsdagen blev det shopping på stan. Vi skulle ju ha fikat på Schmäck men de hade ju sommarstängt... ;( Åt mackor på Stationscaféet istället. På kvällen blev det god middag på O'learys uteservering. Igår blev det lite mera shopping. Speciellt på Dixi där de har 50% på typ allt. Daniel köpte ett linne från Nümph till mig med dalahästar på, very nice. ;) Å så fick jag ett par jättefina trosor av mamma från Frank Dandy, bruna med gula blommor. Trevligt!

Idag har Daniel och jag tagit det lugnt. Vi kollade klart på "Bobby" som vi började titta på igår. Den var väldigt bra. 

Nu går jag bara och längtar tills vi ska ner till Stockholm. Ska bli kul att komma ner ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback