Tvättstugemorgon

Trots nästan ingen sömn inatt gick jag upp strax före sju imorse eftersom jag hade tvättstugan... härligt...
 Tilda hjälpte oxå till(?)...
Nu har folk tydligen börjat stjäla tvätt oxå, herregud! Hur kan man ens vilja ha någon annans gamla kläder? Jag fattar verkligen inte det. Anna i min förra kurs berättade i förra veckan att någon hade snott hennes gamla urtvättade trosor i tvättstugan, knäppa människor det finns...

När jag äntligen tvättat klart och gjort mig iordning gick jag till tåget. Träffade Camilla och Sara från basgruppen på perrongen. Åkte till skolan med dem och Erika och Elin. Vår nya lärare var väl trevlig och så, men han hade världens mest monotona röst... man orkade knappt lyssna på vad han sa.

Den här kursen verkar riktigt hemsk. Igår på intro-mötet sa de som är ansvariga för kursen att man kunde jämföra en föreläsning med en viss professor med att äta smultron mitt i vintern... Kan ju säga att jag inte var den enda som satt och skrattade... Har haft ett par föreläsningar med denna professor och jag skulle ärligt talat hellre titta på färg som torkar... Under en föreläsning med honom reste sig ungefär hälften av åhörarna och gick... Sååå rolig är han att lyssna på.

Imorrn får man äntligen lön! Och jag blev VÄLDIGT nöjd med min faktiskt. Fast den täcker knappt räkningarna. Men jag hoppas att mina csn-pengar trillar in på kontot i nästa vecka nu när vi äntligen registrerat oss på nya kursen. Men imorrn hoppas jag på att kunna klippa mig och köpa sånt som börjar ta slut här hemma, som shampo och sånt. Ledig är jag iaf, mkt skönt.

Vill till Daniel... Nuuu!


Kommentarer
Postat av: ida

Jag fick mina csn pengar idag!Heaven on earth!!! Gå in på din sida på csn:s hemsida så ser du vilket datum pengarna sätts in på ditt konto!

2007-01-24 @ 20:14:06
Postat av: Linda

Njäää, syns inte än eftersom vår kurs började igår och vi tog närvaron idag och informationen måste skickas till csn, tokigt nog... Puckat system...

2007-01-24 @ 20:57:04
Postat av: Annika

Fan vad jobbigt.. Jag fick oxå idag. Dessutom mega-semesterersättningen imorn. Woohoo! :) Det blir nog London i vår trots allt. Yes!! Kram

2007-01-24 @ 21:19:32
Postat av: Anonym

why are you taking pictures of your laundry!!!!????

2007-01-25 @ 21:17:25
Postat av: Linda

För att jag måste visa hur fruktansvärt tråkigt det är!

2007-01-25 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback