Tre små ord

Idag har jag ägnat hela förmiddagen till att storstäda min lilla lya. Var nog länge sen det var såhär rent. Är dock katthår typ överallt, går lixom inte att få bort, funderar stark på att raka Tilda... Haha, neee, jag skoja bara!

Sen kom Sara. Vi gick runt i centrum och kollade lite. Jag blev kär i en bikini på Lindex. Provade överdelen, very nice! Vill ha! Måste köpa när jag får pengar, brukar ju ha såna problem att hitta nån jag gillar som verkligen passar, iofs använder jag väl inte bikini så väldans ofta, men ändå...

På vägen hem köpte vi kebab såklart. Bytte julklappar gjorde vi sen. Jag fick ett par rosa muddar som jag har svårt att slita mig från, de lär användas flitigt. Utöver det fick jag en jättefin party-plånbok! I love!

Imorgon är en speciell dag...

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha en trevlig speciell dag! Själv ska man först åka till bibblan i nacka o hämta böcker till nya kursen som börjar nästa vecka, typ 20 st behövs!Ska vara där till öppning så de inte försvinner. Litteraturhistoria....Sen ska jag fixa lite arbeten och till sist åka o jobba! Effektiv dag alltså. Ha det bra!Kram!

2007-01-17 @ 09:02:59
Postat av: Annika

Varför speciell? Har man sagt A får man säga B, det vet du! :) Kram

2007-01-17 @ 14:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback