Torsdagkväll...

Uuuhh... Trött som bara den...

Efter samtalet med Kajsa, som inte alls var särskilt givande, åkte jag till jobbet. Där var väl inte stämningen helt på topp, alla på jobbet prioriterar inte samma saker... Men men... Det blev lugnt och trevligt när det bara var Becka och jag kvar. Hon berättade att den hemska jobbiga kunden vi hade i söndags hade kommit tillbaka för att hämta sina betalda varor efter att Becka hade stängt den kvällen. Becka ville egentligen inte dra upp jalusin igen men kände sig tvungen eftersom hon inte orkade tjafsa med den bitchiga tanten... Hon bad tanten hämta en egen vagn till stolarna då vi inte ville bli av med vår enda lastvagn. Det ville inte tanten... Då sa Becka att hon måste komma tillbaka med vagnen så fort som möjligt så att Becka kunde få gå hem, det var ju faktiskt efter stängning. Tanten kom aldrig tillbaka med vagnen... Vissa människor alltså... Trött man blir...

Idag när jag hade släckt butiken och skulle gå ut upptäckte jag att dörren till lagret, där vi går ut, var olåst och stod på glänt... Pucko som inte stängt den... Tänk om nån skulle ha gömt sig inne på lagret och lurpassat på en när man stängt... Creepy...

Idag fick jag reda på att det iaf finns EN bra anledning till att fylla 25 i år, man får tre nr av tidningen Hennes för 30 kr, eller jag får det iaf, jättebra! ;) Är inte så mkt för såna tidningar, men när de är så billiga så går det bra.

Glömde säga att igår när mamma och jag gick till tåget efter att vi varit i stan så såg vi en man i kostym som satt och mediterade mitt i kvällsrusningen i tunneln mellan pendeltågen och t-banan, hur coolt som helst. Det var väl en slags manifestation eller protest mot all stress antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback