Söndagkväll... bläää...

Usch, sista kvällen innan skolan börjar igen... Ingen motivation överhuvudtaget... Har förträngt skolan så mycket att jag till och med glömt bort vilken grupp jag tillhör. Linda och jag kom tillsammans fram till att vi nog e grupp 3, och då börjar vi 13.00 imorrn. Vi ska ha reflektionsseminarium, kul... eller inte...

Måste till Synsam oxå och lämna tillbaka brillorna. Får se om de kan säga något pris och så så att man kanske kan beställa dem.

Idag har jag inte gjort så mycket men iaf det viktiga.

Pappa ringde. Han hade haft det jättebra på Madeira. Nästan så man blir lite avis. :)

Snart e klockan nio och då ska jag mysa framför tv:n, är ju "Åter till Cold Mountain" på fyran, I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback